• Wie wil er een regenton in z’n tuin?

    • by

    Buro Regen&Water Forums Vogeldorp Wie wil er een regenton in z’n tuin?

    • Dit onderwerp is leeg.
    3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Auteur
      Berichten
    • #15080 Reageer
      Peter den Hond

        Dat laatste is een goed punt Martin. We delen met z’n allen de zorgen over de kwetsbare funderingsplaten. Ook vinden we de regentonnen een goed idee. Wat we natuurlijk niet willen is dat door het plaatsen van regentonnen op funderingsplaten het signaal wordt afgegeven dat het okey is om de funderingplaten extra te belasten.

        Ik wacht vooral nog op de geniale ingeving van iemand over HOE en WAAR we de regentonnen kunnen plaatsen zonder dat ze de funderingsplaten belasten, maar ook zonder dat ze in de weg staan in de kleine tuintjes. Daarvoor is het denk ik ook goed om onderscheid te maken tussen tonnen in de prive tuinen en in de gezamenlijke binnentuinen waar de situatie verschillende is.

        Iemand nog een goed idee wat dit punt betreft?

        #15166 Reageer
        Jolanda

          Regentonnen in Vogeldorp, ik ben voor! Er kunnen vast creatieve oplossingen bedacht worden om tonnen te delen en/of een ton in eigen tuin. Ik wil wel meedenken over dit project, gemiste kans als we dit nu laten liggen.

          #15255 Reageer
          Peter den Hond

            Hoi Jolanda,
            Fijn dat je wil meedenken. Dat hebben we nodig. Kom je woensdag 13 oktober ook naar de tweede bewonersavond? Kunnen we dan concreet de koppen bij elkaar steken!

            Tot dan, Peter

          3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
          Reageer op: Wie wil er een regenton in z’n tuin?
          Je informatie: